Hemma:)

Sitter här hemma med pyjamas och en kopp finrexin, tog en ledig dag från skolan idag. Har kört tre dagar i skolan + jobb + innebandyfinal med en hemsk förtjylning och feber, så jag tyckte jag var värd en ledig dag:) haha nee de va nu int precis de som var grejjen utan de att jag hade två inlämninguppgifter som hade dead line idag, men busy och skoltrött som jag är så var dom ogjorda heh:/ men idag skall jag fixa dem hade jag tänkt  (Y)
Är lite smått bitter över att vi skulle ha Akrobatik träning idag som jag missar, har en morsa som tycker att om jag är hemma från skolan e jag hemma från träningen också blää fö de:/

Men imorron blir de skola, elevkårsmöte och övning inför julfesten, och jobb efter skolan :D Låter som en busy dag igen, men de e så de ska vara (Y) Kvällens planer har jag ingen aning om än ;P
Ha en bra dag alla // en hostande Sandra ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback