Jobb...

Har haft en lång och jobbig dag i skolan, måste hoppa över akrobatikträningen skulle nämligen och jobba vid café Nemo idag efter skolan. Men innan de han jag på café med Miki, jag och michaela har känt varandra sen små, hon är en såndär jumppa kompis som jag har tävlat med och mot i min barndom. Tyvärr är vi båda två väldigt upptagna tjejjer så vi hinner inte träffas så ofta men nu som då blir de att ta en fika eller promenad med henne:D Efter att vi fikat klart rusade jag iväg till jobbet, och efter att ha serverat en hel del kaffe, är jag nu äntligen hemma skööönt, jag är hellt slut! Nu blir det dags att sätta igång med uppsats skrivande och läsförståelse, tentar en finska kurs just nu i skolan och allt vad de andra gör på lektionen får jag jobba med hemma, ja har inte riktigt bra självkontroll hehe... dead line imorron på dessa uppgifter och jag har int änns börjat gaaaaah.... :S




Vet inte när jag senast har haft tid att fara på en riktigt lång och tung lenkki, men bara jag får undan alla dessa miljoner skolsaker ska jag ta lite mera tid för mig själv och min träning igen...:D

Som tur är det bara en dag kvar i skolan och sen är det helg igen, men denna helg går ut på att fixa skolstaff:))
Hoppas ni alla har en bra torsdagskväll // Sandra <3

P.S hälsningar till caro och alina i sverige, om ni läser de här (vilket ni säkert gör nångång) Saknar er redan <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

Håller, helt med banne mej vi ska träffas! Får höras närmare exatk vilken dag/dagarn de passar sen. Tack desamma vännen, du verkar ha en del skolarbete själv oxå, fy sista veckorna i innan lovet är oftast ett helvete..



Just keep on going, snart e de lov! Ha int annars veta att du jobbar på café Nemo? Shit va bra att du fått jobb, sku jälv oxå måsta få in nå extra cash! Sköt om dig, hörss babe!



<3

Postat av: alina

nåmeeen :') vi saknade dej med, men nu e vi hemmaaaa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback