Juldagen !

Idag har jag firat jul vid farmors med julmiddag tillsammans med släktingar. Har busat med världens gulligaste kusinsbarn de är så otroligt söta:))

Sen blev det ett varv till mormors på julkaffe, där blev det också att fira lite jul tillsammans med kusin och mostern:)

Nu har jag just fixat syrrans hår, och mina syskon sticker ut på krogarna i jakobstad tillsammans med deras vänner, precis som alla andra ungdomar. Förutom jag som får tillbringa en hemma kväll. Fan asså nästa år då jag är myndig skall jag också ut på juldagen och festa tilsammans med mina syskon och vänner. Men hejj nu ska jag försöka tänka positivt de e ju sista julen som jag inte är myndig, fan va sköönt alltså ! :D
Tror jag skall försöka titta igenom tv-kanalerna och se om det skulle komma nånting intressant, annars blir det nog säkert sängen som nästa så kommer en ny dag emot fortare... Ha en bra fortsättning på julen... Julkramar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback