julklappar:)

Hejsan, har haft en hellt niice skoldag idag. Idrottsstyrelse möte på lunchrasten och elevkårsmöte / julfest programs möte under engelska lektionen, så jag missade engelska tenten måste skriva om den imorron iställe. Efter skolan blev det fika med alina, hanna och freddi. Och lite julklapps shopping idag igen, mysigt med julklappar så här juletid. Nu har jag förhört lillasyster inför hennes fysik och kemi tent som hon har imorron, ojj om man skulle ha lågstadie fysik och kemi ännu " vad är den kemiska betckningen för syre" svårt alltså hehe;)
Har också hunnit skriva protokoll från dagens idrottsstyrelse möte, nu borde ja sätta igång med en massa läxor. Hade tänkt sticka till gymmet idag men jag tror inte jag hinner med de:/ Skolan tar ibland så otroligt mycke tid och årk så jag skulle ha lust att sluta gå i gymnasiet:P men nog skall jag väll årka ännu ett tag till:) Bara tre dagar skola kvar och sen är de helg igen (Y) :D Men jag är grymt avundsjuk på mina tjejejr alina och caroline som har endast en skoldag kvar och sen sticker de till stockholm och shoppar och ser på idolfinalen ;P Själv får jag endast titta på idolfinalen från tv:n :)


(vår inne-katt drömmer om att få gå ut i snön och leka )

(vår lilla söta panter / lodjur Fia)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alina

hihi ^^, nämen du får ju koll e på tv ;D int ere ju så myki annorlunda ti upplev e live eller att si e på tv int ;) höhö ;)



sv: haha! jamen va vi int söta :'') no e ja allt bra roli ibland no ;)



Postat av: Sandra

sv: hahha ne jyst de precis, int alls nå skillnad på live och i tv ;)

Postat av: Rasmusruna

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback