JULLOV <3

Hemma efter två skojjiga dagar i vasa:)) stack till vasa igår eftermiddag med min brorsa, övernattade vid Jennys. Vi snackade en massa skvaller i flera timmar, så går de då man inte träffas på länge =)

Idag har jag shoppat i Vasa tillsammans med Jenny, Alina och Milja, ytterst trevligt det med:D Efter det hjälpte jag syrran med lite tapeter val till deras nya hus (Y) Efter det begav jag och syrran oss hemmot till jeppis körande.

Ikväll var det dags för Bio med Miika, vi var och tittade på den nya Narnia filmen:D Den var nog bra, trots att jag inte gillar 3D filmer... Efter det stack vi till O´Learys där vi träffade Alina och Milja. Efter några timmar vid O´Learys begav vi oss ut för att visa Milja vad som är äventyr i jakobstad. Slutade att vi stod i McDonalds drivin i typ 10 minuter och väntade på vår beställning, som bestod av vanligt vatten ! Hahah de var kvällens äventyr de, jag tackar för mig... Här är lite bilder av Alina, och Vasa tjejjerna ;D
// Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback