Tjenare;)

Lördag och jag är på G :D Steg upp lite innan 7 imorse och bakade lingonsemlor, cyklade iväg in till stan för att lämna över bröden till dem som hade första säljnings passet i morse. Efter det trampade jag vidare i 15 graders kylan till idrottshallen (tellushallen) för att dra friidrotts träningen, hade hellt otroligt jobbiga barn idag som inte alls var lika på G att träna som jag, men försökte nu hitta på en massa skojj träningövningar så de skulle bli lite motiverade (Y) Sen efter det blev det att stå i en timme på julmarknader med freddi och addi och sälja kakorna/bröden, som tur var en försäljningspass endast en timme, annars skulle jag knappast leva mer, hah.


( Hade lite tråkit imorse innan träningen började haha:D)

Har hunnit stor städa mitt rum och nu skall jag ut i kylan igen, iväg till farsans. Han tyckte jag skullekomma efter mina räkningar:O Är lite led posten just nu, de e på sant över ett år sen jag flyttade + att jag betalar för att jag skall få post till "nya" lägenheten, men nejj nejj här har nog nån missat sig otroligt. Så nu blir de att dra på sig alla varma kläder jag hittar och ut i detta kyliga vinter väder igen.

Beslutade med morsan och syrran att vi sticker och shoppa först imorgon, skojj skojj ;)
Kramisar Sandra =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback