Tråkar :/

Min kväll har beståt av att spela spel med en liten tös och käka popcorn, se på Mamma Mia med morsan och syster (eftersom de är en av morsans favorit filmer!) Har hunnit gå igenom kameran och datorn och rensat bort gamla bilder! Och nu tråkar jag vid datorn, chattar med mina tjejjer och försöker komma på nå planer om hur vi skall fira ny års afton! :D

Här är lite bilder från ikväll! ;)



(syrran och jag har tillbringat lite speciell time genom att spela spel tillsammans <3)


(en äkta popcorns älskare ;P)


( Hittade en bild på kameran som måste vara tagen idag, men har ingen aning om vem som har fotat. har inte ens märkt att någon har fotat mig med min kamera ! :@)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback