haft en busy helg!


yepp yepp precis de har haft en otroligt busy helg, ursäkta mig än en gång för att jag inte har bloggat nå bra, men de kommer no ändras snart:)) här kommer min skojjiga busy helg i ett nötskal ;D efter att ha färdi skriva prov i fredas stack vi till stan me mina tjejkompisar för att köpa en examen gåva åt en killkompis som blev färdig vvs-montör, stort grattis till honom:D sen blev de tjej kaffe, otroligt skojj skrattade så de hördes i hela cafét lite smått pinsamt men de bruk bli så då de e fredag och prov vecka alla e så trötta då hehe ;)) planerade min birthday, hej hallo suprise ja fyller på onsdag yeeeee :DD tyvärr bara 17 såde blir ennu ett år innan jag blir myndig men vadå same shit no kan man endå ha party party;)) hahah å så kom vi på att vi har fortfarande inte boka nå bio biljetter till sex and the city 2 som har premiär här i stan på onsdag (joo ja vet vi e efter, alla andra har typ haft premiär renn :S) klockan 15 på onsdag hoppade jag på bussen och åkte söderut till min sommar stad 2010 :DD blev en pizza / shopping me syrran/ filmtittas / chillas / färga håret på syrran kväll:D så otroligt länge sen ja har hitta på nånting me syrran så helt perfect kväll:)) lördag då joo då stack jag iväg till mitt sommarjobb vi had ett möte / skolningsdag där inför sommar jobbet, träffade också alla mina jobbkompisar---> tror de blir en häftig sommar :D sen blev de att åka hem till J:stad igen snabbt göra sig klar och locka håret, och sen sticka på examen kaffe till vvs-montören haha:) efter se stack vi iväg till en annan kompis var de va en liten "kompisfest" några av killarna där firade att di har fått sommar lov dvs de som går i yrkesskolan medan vi andra gymnasie elever fortfarande har en vecka kvar, men vi andra firade för deras skull hahah, vi kollade eurovisun och dansade till danslåtarna bara älskar frankrikes bidrag även om ja inte tyckte att den skulle vinna, men de e som bara så otroligt ball sommar party låt (Y) ne men nu ska ja sluta skriva innan de blir en hel romar de här haha sorry ^^ nee nu sticker jag å ser på några how I met your mother avsnitt ( ps. helt otroligt bra serie, fattar int ho ja kan ha missa en så otroligt bra serie enda tills igår. ni bara måste se den!) puss hejj ;DD

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback