hesa imorron då = >

ursäkta mitt dåliga bloggande, men har så himla mycke att göra hela tiden. min dag har i alla fall vari nästan hellt undebar. +35 grader här i jakobstad igen,  haft skoldag från 8 till 4 vilket inte är perfekt men historia lektionen va helt undebar vi tillbringade lektionen ute i "skolparken" stadsparken helt otroligt fin ställe. passade på att sola samtidigt -> två flugor i en smäll haha:D sen var de dags för springträning otroligt skön träning i solen, och jo ja blev äntligen brun "helt mahtava":DDD sen var jag snabbt hem och ducha och stack sedan ivag till stan med min brorsa, gav några kvinnliga råd om nå nya sommar kläder han sko köpa, sen blev de glass ätande i staden mysig tid med min bror som bor allt för långt borta från mig:))  efter de samlades mina tjejkompisar + en av min tejkompis pojkvän och hans vänner + min brorsa ute på beachen för att spela volly passade samtidigt på att ta årets första dopp, vilket blev otroligt sent i år men har man mycke på gång hela tiden så har man:D sen blev de ennu en kvälls spring runda:D känner att jag har haft en full rulle dag men det är så jag vill ha de :DD men nu säger jag bara gonatt gonatt // sandra ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback