ojjdå^^

va så in i att vara hjältinna så jag glömnde helt bort att berätta vad min outfit var heheh ;P nå hade på mig mina läder thits och en svart topp med nå nitar på och en massa acessoarer (me love acessoarer;D)och min svarta kavaj. mina nya bruna gladiatorsandaler, och min bruna väska måste jo ta en handväska med så ja skulle få nå cider med också annars tycker jag de e lite smått jobbit med stora handväskor på hälgar att dra med sig :DD men nu säger jag gonatt gonatt;) nehepp de säger jag vist inte fö nu börjar grannen festa och spela högt musik snälla sluta på sant jag vill sova klockan e faktist halv 4 på natten jag e trött:S men de bliir väll bara att dra täcket över huvudet så sov gott alla :D puss hejj^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback