regn---> mitt hjärta gråter:`(

har just vari och jobbat, haft en hellt nice dag i skolan:) jobbit på så sätt att jag missade ganska mycke i fredags då jag var på tävling i hesa, int kul att missa skoldagar i gymnasiet har alltid så otroligt mega mycket att ta in... gårdagen blev en massa läxläsning och förberedelse inför historiapresentationen som jag hade idag så jag hann inte ens blogga :O idag fick jag reda på att jag slapp med i en historia kurs som går nästa år i skolan som innefattar bland annat en resa till berlin och till auchwitz:DDD hellt mega niice och de va skiit många som vila slippa med i kursen ! fick också ut min första textkompetensskrift fick jätte bra i den ja e helt mega förvånad lärarn läste till och med upp min text svar för hon tyckte den va så bra !:DD ych här i jakobstad regnar de blääääääääääää.... ja vill ha sommar och sol på tal om sommar och sol har jag enadst två veckor kvar i skolan  (två dagar vanlig skola, fem provdagar och en friluftsdag och en provutgivningsdag) sen bliir de sommar !:DDD nån annan än jag som längtar till sommaren? snart börjar jag räkna timmar och sekunder också haha ;D nee nu ska ja kila iväg på lenkki:DD hejsvejs i lingonskogen (som min jumppa lärar brukar säga) :DD (ps. min kamera e fortfarande trasig:-()

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback