sol sol sol :DDD

sol sol sol och jag är glad glad glad, otroligt härlig väder typ +35 i skuggan, steg upp tidigt imoron och skrev uppsats sen stack jag iväg till centralplan för lite springträning :D otroligt skönt och otroligt varmt :DDDD har haft en lång dag i skolan och sen efter de blev de utomhus café med vännerna satt och tog de lugnt i solen about två timmar:) nu e ja hemma och käkar nå mat sen blir de att fara och jobba ;)  läxläsning ikväll och uppsats skrivning också och så borde jag hinna på en lenkki ännu ikväll, men ja årkar inte stressa, här ska man ta de lugnt:DD haha ne nu måst ja sticka...;D hejdååååå^^ (ps. min kamera e sönder så inga bilder idag igen :/) ha en sköön dag alla // sandra=DD

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback