the last week...

...in school:DD jaha då hade jag högst troligt skriva min första 4 under gymnasietiden, gick inte så bra då jag skulle skriva engelska provet idag, borde kanske ha öppnat boken innan hehe. men på sant vem årkar hålla tankarna istyr då de e en vecka kvar ti sommarlov :DD hur länge har ni föresten kvar i skolan/jobbet innan ni får sommarlov?=) suprise... efter provet blev de café (igen;)) med jonna och viktor:)) passade på att shoppa en ny sommarklänning från lindex samtidigt då jag var inne i stan:) har prackat på med nästa läsårs läseordning idag gick inte så bra, blev lite besvärligt då jag ska byta skola för en period för att få nå andra kurser, men nog skall de väll fixa sig till sist, hoppas jag... yejj ikväll va jag till stan me jonna och fredrika och bokade biljetter åt oss + hanna, till sex and the city 2 vi slapp på premiär på onsdag shoho, kul att fira min föddis genom att vara på bio, även om vi ska fira mig sådär stort på söndag kväll men i alla fall :D nu tror jag att jag skall ta mina skol böcker och gå ut i solen och läsa till morgondagens modersmåls prov så att ja inte får en till fyra:)) hejdååå^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback