tjoho :)

hemma efter en myysig kväll;) måst börja med att be om ursäkt för att int jag har blogga sen imorse, har trots allt vari borta hemifrån nästan hela dan å sen börja de åska här i finland hellt sjukt mycke de regnade snöraketer också:O så jag drog för säkerhets skull ur kabeln i datorn, vill inte mista nå viktigt på datorn:/ E hellt mega nöjd med min frissa besök, håret fick ny färg mörkare brun+ slingor + lite klippning. träffade min frissas pojke också, som kom med nån sak åt hans morsa. han e ett år äldre än mig å min frissa vill att jag ska fara på blinddejt me honom haha han va nog jätte sööt men hallo ja tror int på dähär med att föräldrar hittar ens pojkvän/flickvän nej nej... har tillbringa kvällen med gamla och nya kompisar i stan och vid min grannes, hellt otroligt skön kväll varmt ute och man fick som så sommarfiilis:D vad har ni gjort ikväll då?;) kraaamar ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback