chillar:)

Skönt med endast en lektion idag, de andra skulle få ut sina vitsord/tent från förra perioden så eftersom jag int var då i skolan så var jag ledig idag hela eftermiddagen. Chillade vid café fredrika hela dagen, pluggade lite engelska och samhällslära samtidigt så länge jag väntade på att volly träningen skulle börja. Visade sig trots allt att så många från laget var sjuka så vi hade ingen träning idag, men det gör inget eftersom jag endå borde vila min fot som jag lyckades stuka igår på innebandyt. Ikväll har jag hunnit vara och träna mina små friidrottare, hoppade däremot över dansträningen. Ingen vits att träna dans om jag inte kan stöda på vänster fot eller sträcka vristen:/
Nu skall jag titta på bonde söker fru med morsan och syrran skojj, bönderna e så roliga hahah;P
// sandra


(min nya inrednings pryl som morsan köpte åt mig som tidig julklapp jag tyckte den var så snygg passade perfekt i mitt rum så jag måste bara få den, skall ladda upp lite bättre bilder på den sen då jag har fixat ett ljus i den:))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback