farsdag:))

Idag har jag och mina syskon varit vid pappas och firat farsdag. Känns fortfarande lika konstigt att fira honom först på dagen och inte fira honom på mårgonen. Men det är väll bara att försöka bli van med att mina föräldrar fortfarande är skillda. Och vi inte firar pappsen på morgonen med att koka kaffe åt honom och äta tårta:) Man blir väll mera van med det ju mer tiden går.

Farsdagen borde vara endast en rolig dag för mig men den här helgen påminner mig så otroligt mycke om mina föräldrars skilsmässa och tiden innan det. Det råkar faktist vara så att det är precis ett år sen vi flyttade, jag och min syster och morsan. En väldigt konstig och ledsam dag i mitt liv att mittiallt flytta bort från sitt hem som man bott i enda sen man var liten, i 16 år och så mitti allt lämna allt bakom sig och bara börja ett nytt liv... ju mera jag tänker på det desto mer lessen blir jag.

Har därför försökt göra som jag alltid gör, fixa en massa saker att göra hela tiden så att jag inte har tid att fundera på tråkiga saker. Så ihelg har jag haft fullt upp med att vara ledar på läger, har också varit på café med jonna och amanda idag. Och sen efter det blev det streetdance träning.

Nu skall jag mysa under ett vamt täcke och en stor kopp chuklad och titta på några avsnitt av how i met your mother.

Ha en trevlig söndagskväll alla!
Ta vara på era pappor de är underbara och speciella på sitt eget sätt<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback