FREDAG!

hejsan, och än en gång ursäkta för mitt usla, dåliga, oaktiva bloggande.
Nu är det äntligen fredag och det är sista dagen jag är i skola i kronoby gymnasium. Sen styr jag kosan tillbaka till kära jakobstadsgymnasium. Kommer sakna en massa folk som jag har lärt känna under dessa 6 veckor:`(


Har haft en full späckad vecka som vanligt, full med skola och träningar som vanligt ! Har dragi friidrotts-, gymnastik- och dans tränig. Har också vari i tisdags och jobbat för första gången på cafét. På måndag och tisdag skall jag också jobba är nämligen ledig från skolan  måndag-onsdag i nästa vecka skööööönt...

Idag sticker jag ut till pörkenäs lägergård för att vara ledare under ett läger som hålls där under helgen. Så tyvärr blir det inte så mycke mer bloggande idag och imorron, missar också idol ikväll. Heja heja finlands elin! :D

Nu skall jag njuta av min sista håltimme här i kronoby, sen skall jag kramas med alla mina kronoby vänner och bege mig hemmot...

Ha en super bra helg alla och ta vara på alla era vänner, vänner betyder så mycket här i livet <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback