hejj hejj...

...sommar aaha hejj hejj sommar... hahha fick den just på huvudet konstigt med tanke på att jag har lyssnat på julmusik hela kvällen:D
Idag har jag varit i skolan så klart :/ sen blev de café med carro och alina, och sen köpte vi lite silver glitter och hälsade på jonna då hon jobbade vid café nemo;P
Imorron sticker de flesta gymnasiumfolk till adventskyrkan men vi i elevkåren stannar kvar i skolan och fixar
med glögg och pepparkakor och pyntar skolan och fixar julmusik kul! :D

sen skall jag jobba efter skolan, imorron har jag planerat att ta en lugn hemma kväll, eftersom jag jobbar på lördag också. Men på lördag blir de antagligen att festa lite ;D

Har just skriva färdigt sin ansökan till nordiska dansprojektet jag sökte till så imorron skickar jag iväg uppsatsen och videon var jag dansar och sen hoppas jag på det bästa
:D


Nu tänkte jag kolla lite friends och sen säger jag gonatt<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ALINAAAA

sv: HAHA ouyees! ;) Mkt trevlig kväll faktist! :D

Men njaee måst si när jag lägger di på fejjaaaaan, måst fundera på saken! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback