hejsan!

hejj hejjjjjj, förlåt att jag inte har bloggat på länge. Blev så otroligt sur då jag i söndas skulle blogga och min blogg inlägg försvan mitt i allt och hela datorn bara bråkade, men nu har mitt inlägg dykt upp mitt i allt :O skitt asså men okej de är väll bra de:))

Har haft en bra men stressig vecka, mycke träning igen och så har jag haft en hel hop med inlämninguppgifter till skolan, och två biolog tenter har jag också hunnit med (Y) Men därför har bloggen fått lida igen...

Men trots att jag har haft en stressig vecka har jag hunnit fixa jobb åt mig, skall börja jobba på en café inne i staden där min kompis Jonna jobbar också, och så har jag också varit och lovat att börja leda friidrotts träning, yepp ja har hunnit hålla på med friidrott också då jag var yngre.
Så nu leder jag två gånger i veckan fridrott och en gång i veckan tävlingsgymnastik (meret skulle jag leda moderndans också men de får vänta tills efter ny året) och så skall jag också hinna jobba och gå i skola och förstås måste jag hinna träna själv också!
Älskar att ha 1000 saker att göra, och jag menar värkligen det ;D

Ikväll har jag bara vari hemma tittat på idol tillsammans med jonna och äti en massa gott, är lite besviken på att Geir föll ut vår grani (grankulla) bo skulle ju nog klara sig bättre, men kanske det är dags för de yngre att visa vad de går för:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback