Helsingfors

Glömnde helt bort att berätta om mina planer för helgen, imorron sticker jag ner till huvudstaden H:fors.
För att på söndag gå en rytmiskgymnastik korreografikurs, och för att delta i gymnastiksektions möte.
I våras blev jag till frågad ifall jag vill bli ny medlem i tävlingssektionen så på söndag skall jag sitta med på första mötet och bestämma om finlands gymnastik tävlingsverksamhet, spännande känner mig ganska ärad att bli tillfrågad, tror faktist att sektionen aldrig har haft en så ung medlem:D



(här är en bild som är lånad från nätet, har alla mina gamla tävlingsfoton på pappas dator:/ en annan gång skall jag visa dem)






(spanade in lite gamla fotoarkiv på FSG:s hemsida, och hittade foton från tävlingen våren -09 på de här två bilderna syns mina gymnastikflickor ena bilden från då de tävlade  och andra från prisutdelningen, en väl förtjänad silver medalj fick mina duktiga flickor :D (jag längst till höger i svart gymnastikdäkt, tävlade själv också ennu då men i en äldre åldersklass)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback