juletid:))

Hejj imorron är det första december och dags att öppna första luckan på julkalendern synd bara att jag inte har någon kalender i år, så kan de gå då man godis strejkar:/

Har haft en helt ok dag i skolan:) efter det blev det salladsfika med alina på café, och efter det stack vi tillbaka till skolan på innebandyträning. Och stamkunder som vi är vid café fredrika stack jag,alina och carro och fikade en gång till idag bara för skojjs skull.
nu skall jag chatta lite med mina girls på fejjan (facebook) och sen skall jag käkä en massa apelsiner (bra med c-vitaminer) och titta på friends. Ha en trevlig kväll alla ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback