shohohoh...

Den här helgen var helt klart en av de bätre helger på länge!
Här är min helg i ett nötskal:

Fredag, jag och 120 andra tvåor från gymnasiet åkte till vasa för att se på teatern "Allt eller inget" en otroligt humor pjäs var det. Och annars också en otroligt kul vasa resa hade vi tack vare "sunshinegirlsen" hahah;D

På lördag blev det tidig väckning för mig, tillbringade några timmar vid frissan inför modeshowen, modeshowen gick bra och efter det var det dags för dansuppvisning som också gick bra. Kvällen avslutades, eller kanske börjades med att sunshine girlsen var ute och äta vid O´learys. Amanda och fredrika åkte hem efter det men jag, jonna, alina och carro fortsatte att fira lördagskvällen vid netti, och i skata på efterfest, tyvärr var jag tvungen att avsluta kvällen ganska tidigt eftersom jag skulle stiga upp tidigt på söndag, de va ju dags för frissan och modeshow igen så!
Men tusen tack alla sunshine girls för en bra helg hahah;D
Tyvärr hade jag som vanligt ingen kamera med :/

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback