skolvecka igen!

Mycke med skolan just nu som vanligt en massa inlämningsuppgifter och läxor och etc etc.
Har i alla fall inte årkat göra så mycke läxor de här senaste två dagarna istället har jag chillat på café med jonna, alina och carro igår efter skolan, planerat helgen har vi gjort. Och idag har jag varit på café med alina igen. Jag och alina måste ju bara fira att vi är vidare i skolinnebandy! Har hellt glömt bort att berätta de hehhe. Idag mötte vi vörå- och närpes gymnasium i semifinal. Och hejj Jakobstad segrade! :DD så den 15 december är det final som gäller sjukt niice !:DD


Så här trött ser jag ut just nu tror jag skall krypa under täcket med det samma. Ha en trevlig kväll alla!



(Här är några bilder från hur de hade fixat mitt hår inför modeshowen:))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback