tjaba:D

Har haft en hellt vanlig dag i skolan, som innefattade bla. elevkårsmöte/planering av julfest, julfest skitt asså de e snart jul :D

Efter skolan satt jag i några timmar och fikade vid café Fredrika, med de bästa = alina, carro och jonna:D Snackade lite minnen och inte minnen från helgen hehe:D Har haft en nice helg har vari så busy så jag har inte hunnit blogga, jobbade både fredag och lördag som sakt och på lördag kväll var det planerat att vi skulle ha spetsadglögg partej vid alinas, slutade med fest och bakfylla hahah;D så kan de gå ibland! Som vanligt hade jag ingen kamera med mig men om ni är intresserade av bilder kan ni spana in alinas blogg: http://alinasoderman.blogspot.com/ :D

Min måndagskväll har som vanligt beståt av Desperate housewives, ingen måndagskväll utan några av mina favvo girls på tvn! Efter det satte jag i raser fart igång att baka lite mockarutor som vi måste sälja imorron i skolan för att samla in pengar till vår polen resa. Och nu sitter jag och tröst äter smörpopcorn eftersom mina mockarutor blev äckliga och jag har en tent imorron som jag inte har börjat läsa till. Så nu säger jag bara hejdååååå.... bloggen och facebok och hejj hejj samhälslära boken! (Y)
kramar // sandra ;P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

svar: HAHA hördu munsalbrude ne? va e hede fredrika riktit fö ställ? ;o tid har ja aldri vari :O :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback