17 Oktober...

Hallo mina vänner, hur har er söndag varit? :D
Själv har jag chillat och tittat på friends och two and a half men hela dagen.
Sen begav jag mig  till Anders Wiklöf Arenan i Bennäs och titta på Ifk Lepplax ishockey match mot Hermes.  Otroligt spännande match var det. Tyvärr förlorade hemmalaget med 4-6, höhh men så kan det gå ibland även om de hade stor publik som hejade på dem ;)

Missade streetdance träningen ikväll då jag var på ishockey match och kaffe iställe. Lite dåligt samvete har jag nog men jag får träna extra hårt de följande veckorna istället, uppvisningen närmar sig så.
Nu måste jag ta tag i en massa läxor och skolstaff som jag har missat i förra veckan då jag tog ledigt från skolan i två dagar på grund av Helsingfors.

Men hade bäst // Sandra 8)


(blev väldigt suddiga bilder :/ men här är i alla fall kvällens outfit:
röd rutig skjorta-lindex, blåa jeans av märket micmac, grön mysig
halsduk- gina trico, grön mössa och handskar-lindex, läder jacka-H&M,
uggs-skopunkten)


(gammal höst bild)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback