19 Oktober

Hejj Hejj !



(haha måste bara ladda upp en bild från igår kväll, så här söta flickor
hade jag på besök till mitt igår. Och den här bilden visar inte allt nu är de lugna skall jag säga er. Morsan var livrädd för att grannarna skulle klaga på oss heh;P)


Idag efter skolan for jag och morsan in till stan och handla, vi köpte också en ny byrå som vi skall ha i tamburen. Så jag och brorsan har varit duktiga och byggt upp den, jaa de va ju jag som gjorde grov jobbet hehe ;P

Efter de for jag på en jogging runda, blev endast 6 km idag. Tänkt att det är bäst att inte trötta ut sig allt för mycket då jag är förtjyld fortfarande skulle gärna bli frisk till helgen så! Men jag fick åtmisntone testa min nya tränings jacka, är otroligt nöjd med den (Y) :D
Finns det nå bättre än mammas mat efter att man har tränat!? Satt otroligt bra med potatis och köttfärsbiffar med lingonsylt, så efter träningen blev det mat och titta på Friends.

Nu sitter jag och lillasyster och tittar på Grease (en av de bästa filmerna som finns) och äter hennes bakade kokosbollar :D
Nee nu skall vi titta färdigt filmen och sen säger jag gonatt, en skoldag kvar...
gonatt kramar // Sandra

(yepp än en gång suddiga bilder :/ men måste bara fota min nya
träningsjacka är så nöjd över den, märket är nike- dry fit)(ps. jag vet
jackan syns knappt :// )

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback