21 Oktober

Sorry, har inte hunnit blogga nå tidigare idag.
Har vari med brorsan i stan hela dagen. Alina måste hjälpa sin mor med nå staff så vi skjöt upp fikandet till lördag. Så istället hjälpte jag min brorsa med nå mode tips han behövde nå nya kläder, han skall nämligen ha inflyttningsfest på lördag för han har flyttat till ny lägenhet. Fikade med honom i stan vid café Fredrika. Sen hälsade vi på vid min farmors också vilket slutade som alltid med att jag är lite rikare(Y) :D har också varit vid farsans idag, mina föräldrar är nämligen skillda och jag bor med min morsa, så jag har hunnit vara och hälsa på ganska många idag.
Nu käkar jag tortillas och bloggar sen skall jag sticka iväg på en lenkki runda än ikväll, känner mig lite friskare idag så ;)

// Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback