café :)

Har tillbringat tid med jonna på café, sen blev det att fara till o´learys en Irlensk fotbolls pub / restaurang. Där tittade jag, jonna och amanda på fotboll, di har typ 40 stycken plasma tv där.
Och vi tittade på då JARO, vår stads fotbolls förening hade borta match, där satt vi tillsammans med
40+ åriga fotbolls intresserade gubbar, som skrek då de gjorde mål och drack en massa öl.
Vi passade jätte bra in där hhahah ;)



(jonna vid café little brown bakery)

Blev lite smått sur för att jag inte fick fixad min klocka eftersom butiken redan hade stängt. Men jag får fixa det på måndag istället.

Sitter och läser bloggar och chillar framför datorn i mitt rum.
Nu skall jag titta på film och dricka kaffe, och sen skall jag se vad jag skall hitta på ikväll hade bra :D

// Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback