excited ;D

Nu skall jag berätta för er kära läsare varför jag ser så framemot morgondagen och torsdagen:DD
I våras, i april bestälde jag och mina kompisar jonna & fredrika biljetter till lady gaga turnen, så imorgon klockan 20.00 kommer jag se lady gaga live på Hartwall arenan i helsinfors... de här gillar jag stort.



Det blir alltså att tillbringa onsdag och torsdag i helsingfors shoppandes, boendes på hotell och tillbringa onsdagkväll på konsert;D
Men förutom allt det här skojj så kommer jag att få träffa Jenny också, jenny lärde jag känna i somras, ser henne inte så ofta eftersom hon inte bor i samma stad som jag men imorron så får jag äntligen se henne för hon skall också till helsingfors och på lady gaga tillsammans med hennes syrra :))

kommer ladda upp en massa bilder så fort jag är hemma, skall försöka blogga under tiden också ifall jag bara hittar nånstans att blogga:D


hade bäst <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback