fredag 15.10

det är fredag, har varit i skolan från 8-15 otroligt trött är jag även om jag inte har haft en ända lektion idag. Då funderar ni säkert varför jag har tillbringat 7 timmar i skolan utan att ha varit på en ända lektion. Det råkar vara så att jag inte är den här perioden i jakobstads gymnasium var jag annars går i skolan utan istället har jag valt att byta gymnasium för 6 veckor, det betyder att jag åker med buss till och från skolan, inte skojj att stiga upp 5.30 varenda morgon för att hinna fixa sig klar och sedan sitta 50 minuter i buss :/ Men annars tycker jag det är super skojj att lära känna nya kompisar och testa på nya saker (Y)

Som sakt skulle jag ha en lektion idag i skolan klockan 13 men eftersom det inte går så många bussar så måste jag tillbringa hela dagen i skolan. men jag brukar plugga lite där så har jag inga läxor och så sitter jag dagarna i ändan framför skolans datorer och läser bloggar!:D
vem vet kanske jag läser just din blogg;)

Men idag hade vi ingen biologi lektion för idag så kom det till skolan en man som berättade om hur det var då han hade varit fånge i koncentrationsläger bl.a. i Auschwitz, skitt vilka rysningar man fick, ych va hemskt, jag måste erkänna att jag är jätte intresserad av jude förföljelserna, skall göra en resa till polen och tyskland och titta på några av lägren senare i vår, mera om det senare
.

Så idag kan jag värkligen säga att jag har haft en chill dag:))
Nu skall jag fortsätta att städa lägenheten sen skall jag berätta och lägga in en massa bilder från helsingfors resan och lady gaga konseren, har vist lovat er bilder så ;)

HEJ HEJ TILLS DESS // Sandra =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback