fredagsmys...

Otroligt skönt med fredag. Ny städad lägenhet, och jag sitter och tittar på IDOL tillsammans med morsan och lillsyrran. Otroligt spänande att se vem som faller ut denna vecka, Alice har vari en av mina favoriter enda sen hon sjöng första gången låten samson, jag var då hellt säker på att hon skulle vara med i finalen, men för varje vecka så växer de andra och jag måste säga att jag tycker inte hon är bäst längre. Däremot tycker jag att Daniel, Minna och Geir e otroligt grymma speciellt Daniel och Geir. Är också stolt över att två från finland har kommit  så långt, hejjar stort på både Geir men också Elin som är uppvuxen i terjärv inte långt från jakobstad:))



Nu skall jag titta igenom helsingfors bilderna, så snart skall jag lägga upp en blogginlägg om helsinki.
HADE BRA TILLS DESS, kramar 8)



(shoppade i helsingfors bl.a. en wezc t-skjorta, och en rosa
original adidas jumper)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen

Så snyggt! Vill ha vill ha! ;)

Postat av: sandra:))

nåmen tack tack, ahh gillar stadiums kläder,shoppade en massa träningskläder och sport märken i hesa;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback