gaaaah:)

Blir smått irriterad på bloggen då den e så trög med att ladda upp bilder...
jag som skulle bjuda på bilder från min sommar:))
men hej jag kan inte vara arg för imorgon kommer det bli en otroligt rolig
dag... I will tell you lather ;D
men hej här är lite smått & gott från min sommar <3


beachen med sofia & jenny ;)


konstensnatt augusti 2010!
mina söötisar till vänner från vasa evelina och sofia


Jakobsdagar juli 2010
(sofia, evelina, jenny, jenny och jag)



mina nya kompisar som jag lärde känna under en festival i
somras:)



jag & jonna njuter av sommaren och vasa (innan rockperry festivalen)


hahah otroligt sööt bild ja döör thihih, jag & hanna smilar så otroligt,
lyckliga e vi då vi va ute å äta vid o`learys, jag och mina bästa tjejjer

sista lördagen på sommarlovet


I augusti : Amanda & Jonna & Fredrika vid o`learys, firade de sista
lediga stunderna innan plugget skulle starta på nytt på måndagen:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback