Håltimme...

Sitter i skolan och har håltimme, funderar stort på om jag skall bara lägga mig ner i soffan i elevcafét och sova lite. Är så otroligt trött, hade åtta personer till mitt igår kväll på kaffe.
Killarna stack hem redan vid tio tiden, eftersom många av dem inte har höstlov än utan skulle till skolan idag.
Hanna, Amanda och Fredrika var vi mitt till klockan 12, otroligt villt var det men så kan de vara ibland då mina brudar är trötta och på busas humör. Resultatet av det är ialla fall det att jag har fått ungefär 4½-5 timmars natt sömn vilket är allt för lite för mig ifall jag skall klara av skolan, men det är mitt eget fel eftersom jag inte kastade ut tjejjerna heh:))
Nee nu skall jag läsa lite bloggar och sen skall jag sticka och luncha.
Hörs senare hejj hejj ! :D
// Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback