Hanna 17 :DDDDD

Stort GRATTIS  till min Hanna som fyller 17 idag, vår lilla baby har blivi "stor" hon med! ;P

I dag har jag njutit av min sista lediga dag på höstlovet, så därför sov jag länge imorse. Igentligen hade jag dagsvärk idag men jag årkade inte jobba så istället tar jag 10 € från egen plånbok och chillade iställe hela dagen. Men lite har jag fått gjort idag trots allt, jag har fixat lite skolsaker och andra pappers fixas juttun som jag borde ha gjort för länge sen, hehe jag e lite lat annars... 8)

Sen begav jag mig på gospel kör/sång lektion och efter det for vi till min Hannas och överraskade henne då hon fyller idag, meret så ska vi nog fira henne först ihelg men vi drack en kaffe kopp vi hennes och snackade lite om allt möjligt, tyvärr va vi inte alla flickor samlade eftersom jonna jobbade. Men de e ju ihelg vi firar vår hanna bannana och att hon är lika gammal som oss andra nu ;))




(viste inte riktigt vad jag skulle lägga in för bild på min hanna så de fick bli en ganska gammal bild, som är tagen i skolan förra vintern. Men jag tycker den beskriver lite hur grazy hon är, men för de som inte känner henne så kan jag nog bara säga att hon är nog miljoner gånger mera grazy och häftig än vad bilden visar <3)


Nu skall jag gå och lägga mig så jag årkar stiga upp halv 6 imorron och tillbringa hela dagen i skolan.
GONATT GONATT <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback