hejsan...

hej hej och förlåt för att jag har varit så dålig med att blogga de senaste dagarna. Har haft fullt upp med skol-Innebandy turnering (vilket vi lyckades kvala oss vidae i:D)
Har också haft fullt upp med att träna både dans och akrobatik och leda träningen för mina tävlingsgymnaster som jag tränar! Onsdag och torsdag har jag alltså i princip bara tränat hela dagarna.

I dag (fredag) har jag städat och firat min gulliga kompis Hanna som fylde i måndas 17 år. Vi firade henne ute i skogen, vi tjejjer hade fixat med ny gräddade bullar och varm glögg och en massa lycktor ute på en kulle på spånbanan/vandringsleden. Några av våra killkompisar och hannas pojkvän hade kidnappat Hanna och bar ut henne till skogen där hon fick bli överaskad av vår suprise... där njöt vi sen tillsammans av bullar och glögg. En såndär spontan och lite grazy uppvaktning av henne som passade perfekt åt vår Hanna, då de sen blev kallt så stack vi till Hannas och fortsatte att fira henne där med paj och idoltittande, en bra kväll med roligt folk:D


Nu borde jag gå och lägga mig skall stiga upp tidigt imorgon och åka till Vasa på gymnastik/dans/tränings idé- och inspirationdagar. Idé dagar för de som tränar och framförallt tränare. Kursen ordnas av FSG (Finlands svenska gymnastikförbund) (www.fsg.fi)  så de blir två dagar fulla med träning(Y) sånt gillar jag.



Bloggen får trots allt lida lite då jag har mycke träning på gång. men jag hoppas att ni alla har en skön helg // Sandra <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback