Julmusik:)

Hejsan svejsan...
Sitter i skolan och har håltimme igen. Bloggar, läser bloggar, chattar med kompisar på facebook och lysnar på JULMUSIK!
Idag har jag riktigt jul fiilis, annars hatar jag vintern den är kall, äcklig och hemsk, är nog så sommar flicka som man bara kan vara. Men snö gillar jag en gång om året och det är vid juletiden. Nu skulle jag bra kunna börja handla julklappar och lysna på julsånger då man går i butiker, de skulle gärna få komma lite snö också så det skulle bli ljusare där ute...
Ojj ojj va jag vill ha jul nu!
JUL ute, JUL inne, JUL i hjärtat, JUL i sinnet ;D myysigt...



Kanske jag är lite väl tidigt ute med mina jul tankar, men jag gillar inte hösten skulle gärna hoppa över hösten:)

Nej nu skall jag läsa lite på filosofi läxan, filosofera lite i min ensamhet här under håltimmen i elevcafét. Hade bäst alla, MERRY CHRISTMAS ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback