Måndag kväll:D

Människor omkring mig har höstlov men det har inte jag, inte än. Försöker övertala lillasyster att hon skulle kunna baka nånting sött och gott till mig men det blev inte någonting av det. Istället ser hon på Titanic och njuter av att hon har höstlov ^^
(lillasyster Jasmin och jag tidigare på hösten :))

Hade ingen Gospel kör övning idag och inte heller någon dans träning på grund av att folk har höstlov. Hade tänkt sticka ut på en jogging runda och testa min nya tränings jacka som jag köpte i Helsingfors. Men mina tjejj-kompisar har höstlov och de ville fara ut i detta höstväder å busa, så jag tror jag hoppar över träningen eftersom jag endå är hellt otroligt förtjyld och istället sticker jag ut med tjejjerna + Hannas pojkvän och hans kompisar och busar istället ;D
Fast det är lite smått surt nog att jag inte kan vara länge ute för då årkar jag inte upp imoron :/
Men bättre än att sitta vid facebook hela kvällen hehe 8)
Nu är Hanna på väg hit och sen så skall vi träffa de andra !
Ha en bra kväll alla, det tänker jag ha =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback