Saturday :D

Sorry, har vari urdålig på att blogga idag, har lixom int haft tid :/

Går kvällen var super bra, tillbringade kvällen med Hanna, Ellen, Robin och Oskar. Mycke alkohol och tobak och en skön spelning av maskinen (Y) Sedan blev det att efterfesta vid krilles lägenhet inne i stan :D
Så jag sov länge i morse och sen fick jag stressa mig in till stan för att träffa Alina.
Vi titta på då Jaro hade deras sista hemma match för sesongen, såg bra ut då spelarna sprang med shorts och på sidan av planen fanns det snö. YEPP vi har fått snö hit till jakobstad! Sen efter matchen for jag och Alina och fikade. Vi satt och fikade vid Café fredrika i kanske 3 timmar, mycke att snacka om som alltid hehe:D

Nu måste jag fixa mig klar skall sticka in till staden och träffa mina tjejjer som har kommit hem från haparanda och åbo.
Ha en sköön lördags kväll alla hejj hejj // sandra





(gårdagens outfit: spetstopp: monki, svarta thits: gina, svarta pumps: din sko)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback