söndag:)

Hej Hej... Nu är jag trött, och nu har jag festat så det räcker på ett bra tag. Gårkvällen slutade med två hemma fester, även om jag inte hade planerat att festa. Men det blev en bra kväll ialla fall som slutade med "korvgörans- räkor och franska" namm gått gått(Y)

Imorn
fick jag en tidig väckning av morsan, skojj :/ fixade mig snabbt klart, dvs. bara lite mascara drog på mig ett par sköna mysbyxor och fick sticka med morsan och fixa lopptorgsbord, nåjaa får i alla fall lite mera rum i våra garderober. Lite smått kul var det att de kom fram en dam tre gånger under tiden vi plockade fram en massa kläder och hon grävde hela tiden bland kläderna och sökte efter nånting att köpa. Efter en liten stund märkte jag att den samma kvinnan har tidigare , då jag såldekläder på sommarlopptorg  kom hon också fram och frågade om inte jag sålde något som hade varit mina kläder (jag sålde barnkläder då) och hon sa då att hon tyckte att jag hade jätte häftig stil. Hon värkar verkligen gilla min stil ;D

Nu skall jag dricka min eftermiddags kaffe och fortsätta att chilla, och sen skall jag sticka iväg på dansträningen.
hejdååååå 8)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jennygril

åååh, jag o vill ha korv görans!! ÄÄH så himla gott ju, I have to move my ass norrut nån dag! haha ;) kramar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback