Torsdag kväll...

...eller natt är det ju, och meret är det ju fredag natt, höhh ja börjar väll vara lite trött :))
Jonna, Hanna och Hannas pojkvän Mattias stack just hem här ifrån. Vi har haft en mysig kväll med varm chuklad och snask och två filmer. Vi tittade på en Coco Chanell film och den senaste utkomna Beck filmen minns inte vad den heter längre, hehe :D
Hanna lyckades i alla fall somna i Beck filmen så vi fick väcka henne sen då filmen var slut och det var dags att cykla hem i kylan.


(tror det var den här filmen vi såg, ni får gärna rätta mig ifall ni vet vad den senaste utkomna beck filmen heter)

Nu tror jag att jag skall sova lite, imorron skall jag hjälpa morsan med att gräva i gamla kläd lådor, på söndag får vi loppis bord igen så. Då far man lite mera rum för nya kläder (Y)
Gonatt gonatt:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback