Veckans planer :)

Hejsan...
Har håltimme igen men sen har jag biologi lektion.
Har så tråkit så jag tänkte jag skulle kunna skriva lite om mina planer för denna vecka :)

Tisdag 19.10: Skola + jogging runda

Onsdag 20.10: Skola + zumba träning + jazz & show dance träning. På kvällen blir det att kolla på bonde söker fru, missade förra veckans avsnitt :)

HÖSTLOV!  
---->> ledigt från skolan :D

Torsdag 21.10: Café med Alina, har inte sett henne på 3 veckor så det skall bli jätte skojj att få träffa henne:D 

Fredag 22.10:  På kvällen blir det att fara till kållby samlingshus och lysna på Maskinen och "alla som inte dansar är våldtäcktsmän." Kanske det blir någon hemma fest innan den också få se...

Lördag 23.10: Vet inte säkert än vad jag skall göra, hade lite funderat på att sticka till Vasa denna helg och hälsa på kompisarna där och hälsa på mina två äldre syskon också. Men det kan hända att det inte blir nå Vasa denna helg då blir det säkert att hänga med nå kompisar här i staden istället. Blir antagligen också att titta på JARO:s sista hemma match för denna fotbollssäsong ;)

Söndag 24.10: Söndagen och helgen är den sista helgen av alla helgar fram till jul som jag inte har något skillt program planerat, så då hade jag tänkt bara chilla och njuta av hösten, och höstlovet :)) 

Nu skall jag läsa lite läxor och sen börjar sista lektionen för idag.
Ha det bra mina bloggläsare, hoppas ni har en bra vecka puss hejj  (:

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

haha ja. den är riktigt komplicerad faktiskt :)



hoppas din dag blir toppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback