01022011

Hejj de har redan gått en månad på detta år ;O fortsätter tiden att rusa fram så här så är det ju snart sommar ;D
Är redan en månad sen vi firade ny år!

( bilden är lånad från Ninas blogg om jag minns rätt! på bilden från vänster: sofia, alina, hanna, amanda, david och jag :D)

Har just kommi hem från jobbet (Y) Och nu lackar jag naglarna shohohoho, får igen ha nagellack i några dagar innan jag skall jobba igen :D Testar mitt nya gula depend lack, var lite rädd för att den skulle se konstig ut men den va faktist riktigt snygg och de kommer nog användas väldigt flitigt här senare i vår / sommar !

Nu off to gymmet ! ;) hejj hejj


(shoppade i helsingfors: en vit skjorta från Monki, två randiga blusar från stadium märket Race Marine, svarta högmidja byxor från Gina. Jag har nya favvorit byxor (Y)) (Fyra frecha, grazyga sommar nagellack från Kicks)

(Handlade nya skor, de rödbruna är från Monki, svarta uppe är från Din sko, och svarta nere är från skopunkten)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback