02022011

Hejjj vissa här har idag endast 4 månader till sin 18 års dag!!!!!!!!


(såhär såg det ut ifjol, då vi var på min födelsedag och se på premiären av sex & city 2 filmen, fina flickor<3 (hannas bild))

Har idag haft en bra dag, började som sakt dagen med simning klockan 7, suck stön, jobbigt MEN roligt. Efter det fortsatte jag med Redskapsjumppa @ Fitness gym. Efter det blev det skolan i några timmar, och sen café med Miika;) Efter det blev det att gå tillbaka till skolan på Vollybolls uttagning och träning inför skolturneringen, slapp med i laget vilket jag är super nöjd och glad för! Ikväll har jag varit och dragit friidrotts träning, vilket jag tyckte var super roligt och barnen värkade också gilla träningen och mig haha, nee men den åldersklassen som jag tränar har vuxit i antal ganska mycket under senaste tid (Y) jätte skojj, och jätte roligt då barnen kommenterar träningen, barn är alltid ärliga så ^^
Ikväll har jag också varit och dansat, vilket också var roligt. Har under senaste halvåret varit lite led att dansa i just den gruppen jag dansar i men idag kändes det riktigt bra!:D

Kort sakt har jag haft en härlig dag idag, men efter mina 5 träningar värker hela kroppen, och eftersom jag har skola+ 5 träningar imorron också säger jag GONATTT nu! 8D
(Ursäkta mig för mitt dåliga bloggande under dagen, men har inte sluppit in på nätet här hemma, har äntligen fått fixat datorn/nätet)

Gonatt kramar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback