Dag 1: En nytagen bild av mig och 15 intressanta fakta om mig.

Okejj intressant fakta hmmmm.... Sånt här är jag då inte bra på 8)

Men okej, jag lovar inte att det här är intressant haha;)

1. Jag heter Sandra
2. Jag är 17 år gammal
3. Jag studerar i Jakobstads gymnasium
4. Jag vill bli egen företagare och jobba som fysioterapeut, jag vill också jobba på ett gym
5. Jag har dansat och gynastiserat sen jag var 3 år gammal, tävlat med gymnastik sen jag var 6 år. Tävlar inte längre, men är tränare och domare
6. Jag är en otroligt sprallig tjejj!
7. Jag är glad, sportig och gillar något otroligt mycket att vara med mina vänner och nära personer till mig!
8. Jag har aldrig flugit, men kommer testa på det inom kort:))))
9. Jag älskar att få stå på scen och leda saker, förklara för folk vad di skall göra osv.
10. Jag tar alltid på mig en massa saker, älskar att få ta hand om saker, och vara med och planera och fixa saker.
11. Jag måste alltid få uppmärksamhet, vilket inte alltid är så positivt
12. Jag måste alltid vara bäst på allt inom idrott, då jag var liten jag hade dessutom otroligt dålig sportsmanna anda pajjade inte att förlura men jag har blivit lite bättre heheh;P
13.  Då jag föddes var jag nära att dö eftersom min ena lunga kollapsade, och jag fick dessutom en allvarlig virus i kroppen
14. Då jag föddes hade jag också så långt hår att sjuksköterskorna var tvugna att tvätta mitt hår med shamppo hahah :D
15. Jag har duslexi, dvs läs och skrivsvårigheter, men har lyckast träna bort de ganska bra:)

Jaaa de va lite kort info om mig;)
Och här är inte en bild utan några bilder hah ;)









Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback