Dag 2: Meningen bakom mitt bloggnamn.

Jaaa det var ganska svårt att hitta ett blogg namn i våras då jag startade bloggen, värkade som om många heter nånting med sandra hellt omöjligt att hitta ett bra bloggnamn med Sandra som inte är upptaget:/ Grejjen med att jag började blogga var för att jag skulle bo i Vasa hela förra sommaren, sommarjobba där och bo på egen hand i för mig en stor stad (som visade sig inte alls vara nå storstad haha^^)

Jaa de va då grejjen med att jag har en blogg som heter sandraistorstaden lite ironiskt nu med tanke på att jag typ bor vid världens ände i en LITEN stad! Har nog funderat på att fixa en ny blogg åt mig så jag skulle kunna byta namn:)) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback