Fredag:D

Så jävla skönt med helg äntligen, kändes som den här veckan aldrig skulle ta slut... Har idag haft en sån där dag då jag glömmer precis allt, försovd mig imorse, och glömnde hem typ hälften av vad jag skulle ha med mig till gymmet och  skolan, glömnde bl.a nagellacks borttagnings medlet vilket inte var kul eftersom jag skulle jobba idag direkt efter skolan. Tur att man har vänner (Niina) till sin hjälp:D Och så har jag glömt min halsduk i jobbet, jag var nära att glömma min telefon i jobbet också (igen!) Jag var lite i en panik situation idag då jag efter jobbet lämnade instängd i hissen vid jobbet, tur att jag hade telefon med mig då, annars skulle jag säkert sitta där ännu!!!!

Nu skall jag i alla fall chilla en liten stund och sen sticker jag till Alinas med mina chicks, för att ha filmkväll<3

Ha en skön fredag kväll! 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback