Friends!

Kollar på friends med min lilla syster, tycker det är mysigt med lite systertid<3

Har också ikväll lagt in på datorn lite bilder, som är tagna under senaste vecka, lägger in lite bilder från abi dagen, i torsdags!


(Treorna bråkade med ettans pojkar)



(Mattis, vicke, Alina och jag blev utvalda bland de tvåor som treorna ville bråka med!)
Det gällde för mig och Alina att plocka klädnypor från pojkarna, utan att vi såg något! jag kan säga er att de inte var någon lätt match, men killarna värkade njuta av att bara behöva stå stilla! haha:D






(Och så måste jag ju bara bjuda på en bild från då treans pojkar dansade, hahah;D)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback