gaaaaah!

Fattar int va som är fel med mig, har inte haft nå lust att blogga eller träna idag! Mår så jävla dåligt, men måste fan kämpa mig igenom den här veckan. Tycker de e jobbigt att jobba och leda träning efter skolan för då kan man inte ta en ledig dag och vila sig här hemma. Vet inte när jag skall få vila, tror jag har feber känns i alla fall som de och jag har vari riktigt trött och slapp idag, hoppade till och med över dans träningen, pajjade inte att träna, då det kändes som om jag skulle svimma vilken sekund som hellst och de är värkligen inte likt mig att hoppa över träningen !:O Neee men nu skall jag sluta klaga... Tror jag skall gå och lägga mig och hoppas på att jag mår bättre imorgon, då skall jag försöka hinna visa er min nya väska som jag shoppade igår (Y) ;D

Gonattt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

Santti gullet imoron ska du vil och imoron ska vi ha KUL ! puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback