hejj och hååååå!

Går kvällen, och Miljas fest var skojj! Taxi resan från festen in till stan (mäcken) va skojj, Alina är så skön hahhahahha;) Efter mäcken maten traskade vi hem till min systers och runt 4-halv 5 kröp jag/ vi i säng. Så ni kan ju gissa om jag har varit trött idag. Åkte hem till jakobstad med 11:ans bussen, hem snabbt en vända och sen iväg på dansteater föreställningar, 2 av 3 föreställningar avklarade idag och imorgon återstår en. 

Ikväll var det planerat att det skulle firas vändagen tillsammans med tjejjerna, men jag kan bara konstatera att alltid går det inte som planerat... Sticker snart till Miikas, om jag inte slocknar innan det är så jävla trött, får nog stoppa tändstickor i ögonen så jag inte somnar snart höhö^^

Kramisar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback