Hejsaaan;)

Har haft så mycke stress under senaste dagarna så jag har inte enns hunnit blogga:/
Det här är vad jag har gjort:
Torsdagen spenderades i vuokatti i slalombackarna, fast jag rände inte jag var bara med som ansvarsperson:)) Får inte träna ännu heller! (Bilder kommer senare)
Fredagen spenderades i skolan, med ny period, nya lektioner. Efter skolan blev det café och sen blev de att jobba några timmar. Går kvällen spenderades med att fira min underbara, vackra vän JONNA
som fyllde 18 i onsdags! God mat och dricka och roliga flickor stod på agendan, efter att jonna stack ut på krogen så tillbringade jag resten av kvällen med Miika ;) (Bilder av mina flickor kommer senare)

Nu skall jag sticka till hallen för att träna friidrottare, efter de borde jag nog ta några timmars powernap för att orka hitta på nånting idag också:D Känner att jag har sovit lite lite på senaste tid, men de gör inte så mycket eftersom vi har sportlov, och ledigt från skolan nästa vecka :D

Hoppas ni får en riktigt skön lördag <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback